Subject: Küsimused kohustusliku „jätkusuutlikkuse aruandluse” kohta ja selle mõju registreerimiskassadele/POS-rakendustele Eesti jaemüüjatel?
From: "Oliver Wesener" <[email-masked]>
To: "Siiri Suutre - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Simon Stoppenbrink" <[email-masked]>, "Wolfram Horrix" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 13:17:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud daamid ja härrad,

Oleme saksa kassasoftware ja POS-rakenduste tootja ning meil on järgmised
küsimused seoses järgmise artikliga:
https://www.fin.ee/uudised/kestlikkusaruandluse-kohustus-lukkub-kaks-aasta
t-edasi

1. Kas see „jätkusuutlikkuse aruandluse” kohustus võib mõjutada
kassasüsteeme/POS-rakendusi Eesti jaemüüjatel?

1.1 Kui jah, siis millised on need õiguslikud ja tehnilised üksikasjad?

1.2 Kas on olemas Eesti dokument, milles on reguleeritud „jätkusuutlikkuse
teemad” seoses kassasüsteemide/POS-rakendustega?

Täname eelnevalt!

Kind regards

 <https://www.scopevisio-retail.com/>
Oliver Wesener
Fiscal Consultant

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>
+49 5201 18047-645

 <https://www.instagram.com/actosoft.de/>
<https://www.linkedin.com/company/act-o-soft-gmbh-informationssysteme/>
<https://www.xing.com/pages/acto-softgmbhinformationssysteme>
<https://www.kununu.com/de/acto-soft-informationssysteme2>

scopevisio-retail.com <https://www.scopevisio-retail.com/>

Datenschutz-Pflichtinformation:
https://www.scopevisio-retail.com/de/datenschutz-pflichtinformationen
Scopevisio Retail Solutions GmbH * Brackweder Str. 51 * 33790 Halle
(Westf.) * Germany
Phone: +49 5201 180470 * E-Mail: [email-masked]
Sitz der Gesellschaft ist Halle (Westf.) * Amtsgericht Gütersloh * HRB
5242
Geschäftsführer: Christian Malachowski